پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150310
فعاليت 6 دوربين نظارت تصويري درمسير هاي چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1393/11/06 07:49:02
نمایش : 1433
مدير راهداري اداره کل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري گفت : در حال حاضر تعداد ۶ دوربين نظارت تصويري درمسيرها و نقاط پر حادثه چهارمحال بختياري نصب و راه اندازي شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، شهرام نديمي با اعلام مطلب فوق اظهار کرد : سيستم‌هاي نظارت تصويري از ابزارهاي اصلي مديريت ترافيک هستند و مزيت آن‌ها فراهم کردن اطلاعات تصويري براي تصميم‌گيري است.

وي با بيان اين مطالب که تا به امروز در مسيرهاي "گردنه گوشنگلي" و ورودي دهانه تونل کره بس درمحور بروجن – لردگان ، "گردنه چري " ، "گردنه خلک" در محور شهرکرد- سورشجان ، جاده شهرکرد- شلمزار و محور فارسان – کوهرنگ دوربين هاي نظارت تصويري نصب شده است افزود: در آينده اي نزديک در دو مسير پرتردد ديگر از جمله در مسير پليس راه سامان و سه راهي بارده دوربين هاي نظارت تصويري نصب و آماده بهره برداري مي شود.

شهرام نديمي از نصب دوربين سرعت سنج و ثبت تخلفات براي اولين بار در استان خبر داد و افزود: در تلاش هستيم با کمک و مساعدت اداره کل حمل و نقل و پايانه هاي استان تا پايان سال جاري در سه راهي هفشجان در مسير شهرکرد – سورشجان شاهد نصب اولين دوربين سرعت سنج و ثبت تخلفات در استان چهارمحال و بختياري باشيم.

نديمي ادامه داد :سيستم‌هاي نظارت تصويري از ابزار اصلي مديريت ترافيک هستند و مزيت آن‌ها فراهم کردن اطلاعات تصويري و کنترل تردد در جاده هاست.

مدير راهداري اداره کل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري ، نظارت مستقيم و مستمر بر وضعيت جاده‌ها جهت کنترل ترافيک و اطلاع‌رساني سريع وضعيت راه‌ها به کاربران جاده‌ را از اهداف نصب دوربين هاي نظارتي برشمرد و گفت: اطلاع‌رساني آخرين وضعيت راه‌ها به کاربران جاده‌ها و افزايش ايمني مسير، از اهداف بلند راه و شهرسازي استان مي باشد.

شهرام نديمي در خاتمه خاطرنشان ساخت : با توجه به کوهستاني بودن استان و لزوم کنترل محور هاي برف گير و حادثه خيز نياز به نصب ۴۰ دوربين ثبت تصاويرديگر در محورهاي استان است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html